Wednesday, September 26, 2012

მე ყველა არ ვარ!

ფემომენი - "შენ ვალდებული ხარ ასე მოიქცე, ჩვენ შენი ოჯახი ვართ... შენი ინტერესები მოიცდის" .. >>???? 
ის რასაც ანგარიშს უწევ და უკვე ყელშია!



forever alone.. ზოგჯერ ძალიან მშურს ასეთი ადამიანების... 
მათი ინტერესები ხომ მათთვის ყველასა და ყველაფერზე მაღლა დგას.. ეგოისტები არიან..
თუმცა მათ ის აქვთ რის გამოც შეიძლება მათი შეგვშურდეს: ისეთი არაფერი უბრალოდ... არავის უწევენ ანგარიშს და თავიანთი თავის პატრონები თავად არიან.. =)
ეს ვითომ ცოტაა?
ვისაც ეცოტავება ... ამის ფუფუნება აქვს ... + არც მარტოა და სოციუმთან ერთადაც ცხოვრობს მაშინ მასწავლეთ იდეალურო ადამიანებო... მეც მინდა უდარდელად ცხოვრება
როგორ დავჯაბნო სინდისის გრძნობა... როგორ დავრთგუნო ისე რომ სხვებსაც არ ვატკინო გული??

ისე... მირჩევნია მე მეტკინოს ვიდრე ჩემს საყვარელ ადამიანს...



ეს ალბათ სისუსტეა.. 
ძალიან ვღიზიანდები როცა ამის გაკეთება მიწევს... ისე მოვიქცე როგორც სხვას სურს.. როგორც საჭიროა.. ვალდებული ვარ... და ასე დაუსრულებლად...

ხშირად ჩემი ინტერესები ჩემი ოჯახისთვის, საყვარელი ადამიანებისათვის და მეგობრების გამო მეორეხარისხოვანი გამხდარა... ეს სულაც არ არის კარგი.. და რამე უნდა ვიღონო...

ეს უკანასკნელი შემთხვევაც ნამდვილად სამარცხვინო იყო.. მაგრამ მინდა ესეც მივათვალო სხვა დანარჩენს...
ამჯერად ჩემი პოლიტიკური შეხედულებების დათმობა მომიწია..
ეს როგორ?
ჩემი ოჯახის წევრების კეთილდღეობისათვის მიწევს ჩემს პირად არჩევანზე დროებით უარის თქმა.. გაჩუმება და სხვა დანარჩენი...




ამჯერად არაფრის გაკეთება არ შემიძლია.. 
უბრალოდ თავს ისე დავიჭერ ვითომ აქ არც არაფერიო ...
აქციებზე ვერ მივდივარ.. ამიკრძალეს... არ შემიძლია ჩემი აზრი საჯაროდ დავაფიქსირო ნუ თუ აქ ჩემ ბუზღუნს არ ჩავთვლით.. 

ვერ ვიტან ეს დღეებია უკვე ჩემ თავს... დამღალა ამ უსუსურობამ... დამგალა სინდისის ქენჯნამ..  
თავისუფლება მჭირდება... როდის ვიცხოვრებთ ისე რომ ჩემ ნაბიჯზე მხოლოდ მე ვაგებ პასუხს და არა მთლიანად ჩემი ოჯახი... ხო, უნდა ვაღიარო  მეშინია... მეშინია არა ჩემ გამო არამედ მათ გამო...
უკვე აღარ გვეყო??



იმაზე მძიმე არაფერია როცა ხედავ შენი მეგობრები როგორ იბრძვიან უკეთესი მომავლისთვის, უსამართლობას გმობენ საჯაროდ... და ამ დროს მე და ჩემნაირები სახლში სოციალური ქსელიდან ვქომაგობთ, ვგმობთ და სულ ესაა..

თავს ვერაფრით ვიმართლებ... 



"თუ თავი შენი შენ გახლავს ღარიბად არ იხსენები"
... 

No comments:

Post a Comment

left a comment :