Monday, January 14, 2013

არ არის საჭირო ყველამ იცოდეს რა კარგი ვარ სინამდვილეში.. :)

ვითოომ? :D
ხშირად მინდება ყველაზე უგრძნობი ადამიანის მანტია მოვირგო და სხვებს  უდრეკ და ძლიერ პიროვნებად მოვაჩვენო თავი...

ეს ინტრიგაა! არა უფრო ანკესი...
მსიამოვნებს, როცა გარკვეული დროის გასვლის შემდეგ, ან უბრალოდ ჩემი უკეთ გაცნობის შემთხვევაში.. იმ ადამიანთა სახეები, რომლებიც მეუბნებიან.. როგორი სხვანაირი ყოფილხარ მე კიდე სულ სხვანაირი მეგონეოო... :)))



არ არის საჭირო ყველასთან ლაქუცი... (საერთოდ არავისთან არაა საჭირო მაგრამ მე კარგი გაგებით ვიგულისხმე :) ყველას მაინც ვერ ეყვარები...
რა გამოლევს შურს ან ნაკლოვანებებს, რომლის აღმოჩენაც ყველა ადამიანში შეიძლება.. :

ძალიან ცოტამ თუ იცის რა კარგიც ვარ :D
და მათაც არ იციან რა კარგიც შეიძლება ვიყო, რადგან ჯერ არ მქონია საბაბი რის გამოც ასე რადიკალურად შევიცვლები... არც ვიცი ეს რა შეიძლება იყოს... ვინმე პიროვნება ... თუ რაიმე მოვლენა... თუმცა ნაწილობრივ ვიცი კიდეც უბრალოდ ამას აქ არ გავამხელ :)


ვის ვუმალავ ... რას ვუმალავ... ან საჭიროა კი?
დიახ.. და ეს ცხოვრებამ მოიტანა :) თუ არ  გვინდა ნაგლეჯებად ვიქცეთ...
არც ანგელოზი ვარ.. არც მისნაირი რამე.. უბრალოდ თავს და გრძნობებს ვუფრთხილდები..
ბევრჯერ გამომცადა ცხოვრებამ.. დამანახა თავისი რეალური სახე... და მირჩია რომ ასე ჯობიაა... ვიყო კარგი მათთვის ვინც ამას იმსახურებს და არა ყველასთვის...

იდენფერენტული...  მანამ სანამ საჭიროა


თნ ასე მგონია ეს მოზღვავებული ემოციები ერთხელაც იქნება ისე ისე იფეთქებს ზედმეტიც მომივა :)) გასკდებააა... აი მოთმინებასავით მაქ... როცა ითმენ ითმენ და თუ  გასკდა მტრისას :D

ყოველთვის გაწონასწორებული ადამიანი ვიყავი...
ამიტომ ძნელია იპოვოს ადამიანმა ჩემს გარშემო ვინმე ვინც საწინააღმდეგოს დამიმტკიცებს ....  არავინ იცის როგორი ვარ სინამდვილეში...


თუმცა იმედი მაქ სასიამოვნოდ გაოცებული დარჩებით ...

რაც შეეხება ბლოგის სიაახლეებს.. ამის შემდგომ ჩემი ბლოგი უფრო მეტად იმფორმაციულ ხასიათს მიიღებს...  ასე რომ არ მოიწყენთ :))


No comments:

Post a Comment

left a comment :