Saturday, December 29, 2012

This is a men's world =)))                                                                                          ნაწილი 1 >მანქანები 


მელოდია გახსოვთ? - http://www.youtube.com/watch?v=wd1-HM234DE

ცოტა ხნით კაცების სამყაროში ამოვყოთ თავი..=))

რა არის ნებისმიერი მამაკაცის რეალური ოცნება?
- ალბათ ბანალურად მიპასუხებთ.. შემდები თანმიმდევრობით:

მანქანა... ფული...ქალები

დიახ! ეს 3 ჯადოსნური გზა, რომელსაც მამაცკაცი ბედნიერებისკენ მიჰყავს..
მინიმუმ სურულფასოვანად აგრძნობინებს თავს...
და რაც მთავარია  მხოლოდ  "საუკეთესო"!!
ოხ ეს კაცები =))

მე რა თქმა უნდა გოგო ვარ და თქვენაირად ვერ ვერკვევი (სპორტში, მანქანებში, სასმელში & ქალებშიც კი), რადგან გემოვნება ინდივიდუალურია... თუმცა

ბავშვობაში კარგა ხანი მეგონა (მცხვენია ამის აღიარების), რომ ბიჭი ვიყავი...
და ახლაც შევეცდები თავი თქვენს ადგილას "კაცად" წარმოვიდგინო... ღრმად ჩავისუნთქავ და ვეცდები საუკეთესო ვინატრო...

მდააააა ::::

მუსტანგ  GT500


ბუგატ ვეირონი 



ლამბორჯინი

ალფა რომეო

ჰამერ H2

ბენტლი


როლს როისი


ჰუუუუუუ... მინდა მეც ! ძალიან ბევრი გამომჩა ალბათ.. მაგრამ ეს ჩემი  შვიდეულია... ეს ის მანქანებია რომლებზეც ვგიჯდები ... და უკვე შემოვიარე მთელი ჩემი უბანი მერე ქალაქები და საზღვარგარეთაც მოვასწარი წასვლა :დ :დ

მგონი ცუდი გემოვნება არ მაქ... პირველი სამი.. თვალითაც არ მინახავს არასდროს... მაგრამ ძალიან მაგრებია დარწმუნებული ვარ...
მუსტანგისთვის ყველაფერს გავაკეთებ .. და დანარჩენები თუ არ მეყოლება გადავიტან :დ :დ







No comments:

Post a Comment

left a comment :